Kotosalla oleiltu nyt muutama päivä, kämppä oli kylmä tullessa, mutta muurin lämmittäminen on tuonut kaivattua lisälämpöä talouteen.

Ja kaikki menee täälläkin nappii olin menosssa ihastukseni luo kylään kun törmäilin autollani aurausvalliin piilotettuun betoniporsaaseen seurauksena, että ohjaus paskana ja kauhee klommo helmapellissä. Tää on eka auto missä mulla on kasko ja myös eka auto missä sitä tarvitaan .  Onneksi on ku ei taida olla halpa remontti. Sitte konttasin sohvalle laittamieni silmälasien yli seurauksella, että ne oli ihan solmulla ja tänä aamuna viimein toinen sanka tipahti ku laitoin laseja päähän... onneksi on toisetki lasit.

Autosta vielä lisää. Tätä autoa oli vielä täsä aiemmin syksyllä kolhittu parkkipaikalla eikä sekään remontti ollu ihan valmis. Korjaamo rikastuu sen auton kustannuksella näköjään  ja vakuutusyhtiöt köyhtyy ja minä olen loppuvuoden ilman autoa

No ei siinä auton hajoamisessa muuta mut ku oli seuraavana aamuna aika tatuointia ottamaan paikkaan jota voi hyvin kuvailla sanalla syrjäseutu. mutta onneksi on ystäviä niin kyyti molempiin suuntiin järjesty suht mutkattomasti... Nyt nilkassa möllöttää 7x7 cm vesielementtiä ja äärettömyyttä kuvaava tatska.

Valkkasin kuvan mun astrologisen kartan mukaan. Kävin eräällä astrologilla joka on erikoistunut edellisiin elämiin ja hän sanoi, että vesielementti joka on vahva mun syntymakartassa ja tulee edellisissä elämistä. No koskapa tuohon uskon aattelin laittaa sen muistutukseksi kroppaanin kuvana yhdessä jälleensyntymistä ja iäisyyttä kuvaavan merkin kanssa.

Aion vielä ottaa toisen tatskan joka kuvaa nykyistä elämääni. en ole vielä päättänyt kuvaa, mutta symboliikan mikä siihen sisältyy kylläkin. eli se tulee olemaan tulielementtiä kuvaava tribali yhdistettynä leijonan merkkiin...

Se on mielenkiintoista ajatella, että olen aina halunnut tatuoinnin, mutta en koskaan ole tiennyt mitä se voisi olla, siksi en ole sellaista myöskään aikaisemmin hankkinut, mutta nyt syksyllä kun olin ystävieni mukana kun he ottivat tatuoinnit niin yhtäkkiä vaan löysin siellä nuo kuvat ja tiesin heti, että tuossa se on....

Vähä jännitti mennä ku en tienny kuin paljon se sattuu, sanoinkin tatuoinnin tekijälle, että haluuko sitoo mun jalan kuormaliinalla pöytään etten vaan potkase .  Siitä heitettiin siite vähän huulta, mutta se tuntu kyllä paljon vähemmän ku olin aatellu. Pientä ja välillä vähän suurempaa nipistystä korkeintaan. Kai mulla sitten on korkea kipukynnys.